Włącz kontrast
Gmina Tyrawa Wołoska
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:eBIP :: Rejestr zmian :: Obsługa bankowa budżetu Gminy Tyrawa Wołoska z oraz jednostek organizacyjnych Gminy

Obsługa bankowa budżetu Gminy Tyrawa Wołoska z oraz jednostek organizacyjnych Gminy

R.Fn.271.1.2020

 

 

Zapytanie ofertowe na usługę

„Obsługa bankowa budżetu Gminy Tyrawa Wołoska z oraz jednostek organizacyjnych Gminy”

 

Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro w niniejszym zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. |
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z art.4 pkt 8 tejże ustawy oraz Zarządzeniem Nr 67/2016 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 12.10.2016 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro netto”.

 

I. Zamawiający

Nazwa zamawiającego :Gmina Tyrawa Wołoska

Adres: Tyrawa Wołoska 175

38-535 Tyrawa Wołoska

Tel.: 13 46 56 931

Fax: 13 46 56 924

e-mail: urzad@tyrawa.pl

adres strony internetowej: www.tyrawa.pl

Godziny urzędowania:

 poniedziałek 7:30-18:00, wtorek - czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-13:00

 

II. Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bankowej obsłudze budżetu Gminy Tyrawa Wołoska  i jej jednostek organizacyjnych.

Oznaczenie wg Wspólnego słownika zamówień:

Kod CPV 66110000-4 Usługi bankowe

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Okres obowiązywania umowy 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

A. Przedmiot zamówienia obejmował będzie w szczególności:

1.       Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy celowych Gminy Tyrawa Wołoska  oraz jednostek organizacyjnych Gminy, na których gromadzone są wpłaty i z których dokonywane są wypłaty środków.

2.       Otwarcie i prowadzenie rachunków VAT do rachunków wskazanych przez Zamawiającego.

3.       Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy innych rachunków pomocniczych na wniosek Gminy i jej jednostek organizacyjnych nie później niż następnego dnia roboczego od złożenia wniosku na piśmie.

4.       Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych .

5.       Realizacja operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, ekspresowym) i systemach (ELIXIR, SORBNET, SWIFFT, SEPA i innych) - Bank zapewni czas transferu środków finansowych według zasad obowiązujących w tych systemach , w tym w szczególności przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych) bez pobierania opłat
i prowizji.

6.         Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych osób trzecich na rachunki bankowe Gminy
       oraz wszystkie rachunki jednostek organizacyjnych Gminy w siedzibie banku, oddziale,

       filii, agencji lub w punkcie kasowym prowadzonym przez bank  

7.       Możliwość dokonywania automatycznych przelewów na wskazane rachunki.

8.       Bezpłatne wydawanie i użytkowanie kart płatniczych.

9.       Realizowanie zleceń stałych, bez pobierania żadnych opłat i prowizji.

10.    Środki zgromadzone na rachunkach rozliczeniowych będą oprocentowane według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym.

11.    Lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych i negocjowanych.

12.    Uruchomienie odnawialnego kredytu bankowego w rachunku bankowym prowadzonym dla budżetu Gminy Tyrawa Wołoska w wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową
z przeznaczeniem na pokrycie występującego w trakcie roku budżetowego przejściowego deficytu.

Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.

Od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym, a także od wszelkich innych czynności związanych z obsługą linii kredytowej,
a w szczególności za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym, za uruchomienie kredytu, za gotowość finansową, za zmiany zawartej umowy kredytowej bank nie naliczy opłat
 i prowizji.       

13.    Zapewnienie w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem, umożliwiającym zastosowanie podpisu elektronicznego, w tym:

a)         autoryzację transakcji przez osoby uprawnione;

b)        uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych;

c)         jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (system wielostanowiskowy);

d)        dokonywanie przelewów krajowych i zagranicznych - także z datą przyszłą, pozwalając na jednorazowe wysłanie grupy przelewów w okresie rozliczeniowym (np. płatności wobec ZUS, US);

e)         usuwanie, przeglądanie i modyfikację przelewów przed wysłaniem ich do Banku;

f)         umożliwienie grupowania przelewów w paczki przy korzystaniu z usług aktywnych              (np. podpisanie zestawu przelewów przed wysyłką ich do Banku);

g)        tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych;

h)        umożliwienie nadawania przez administratora Zamawiającego poszczególnym użytkownikom systemu zróżnicowanego poziomu uprawnień; to jest, co najmniej do ściśle określonych rachunków oraz do ściśle określonych operacji na nich (podgląd, tworzenie, aktualizacja, kasowanie i autoryzacja);

i)          zapewnienie automatycznego blokowania konta użytkownika po trzech nieudanych próbach logowania i jego odblokowania przez administratora Banku na telefon;

j)          informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank);

k)        udostępnienie administratorowi Zamawiającego wglądu w loginy systemu (min. Próby nieudanych logowań - kto i z jakiego adresu IP, lista zablokowanych kont, lista operacji wykonanych przez wybranego użytkownika w podanym okresie, itd.);

15.      Nieodpłatne świadczenie usług w zakresie elektronicznej obsługi bankowej :

a)        udostępnienie systemu wg. Harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym;

b)        dostarczenie i zainstalowanie, we współpracy z Zamawiającym, na własny koszt                          i konserwowanie w okresie trwania umowy odpowiedniej ilości dodatkowych urządzeń takich jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne dla bezpiecznej pracy systemu przy korzystaniu z usług aktywnych (np. realizacja przelewów); dopuszczalna jest metoda autoryzacji przez aplikację na telefonie,

c)        przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, który umożliwi bezpieczne wdrożenie systemu i zapewni jego sprawne funkcjonowanie od pierwszego dnia obowiązywania umowy

d)        zapewnienie wsparcia/pomocy technicznej w godzinach pracy Zamawiającego;

e)        zapewnienie dostępu do infolinii Banku;

f)         zapewnienie alternatywnego realizowania przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne w razie awarii sieci komputerowej wykluczającej możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego wykorzystywanego przez system bankowości elektronicznej (np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do dowolnego oddziału Banku);

g)        pokrycie przez Bank strat Zamawiającego z tytułu dopuszczenia przez system do zrealizowania transakcji nieautoryzowanych /niewłaściwie autoryzowanych (np. ponad limit, przez nieuprawnionego użytkownika);

h)        przekazania Zamawiającemu w terminie nie później niż 14 dni po zakończeniu realizacji umowy, baz danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słownik z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego ( w tym min. Rachunki kontrahentów i dane teleadresowe), w formacie uzgodnionym.

16.      Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień oraz operacji w zakresie poszczególnych wpływów                  i wypływów na prowadzonych rachunkach bankowych.

17.      Bank zapewni generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wygenerowanie wyciągów w formie pliku elektronicznego w formacie PDF lub w postaci pliku tekstowego o innym formacie uzgodnionym z Zamawiającym najpóźniej do godziny 730 następnego dnia roboczego.

a)       wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności;

b)       przekazane wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie;

c)       wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacz rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę realizacji transakcji, kurs jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek,

18.     Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku.

19.     Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy.  

20.     Ceny za poszczególne usługi objęte umowa nie będą zmieniane w trakcie umowy i nie będą  podlegały waloryzacji 

21.     Zapewnienie obsługi kasowej na terenie miejscowości Tyrawa Wołoska od daty podpisania umowy zapewniając przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego.

B. Informacja o Gminie, jednostkach organizacyjnych Gminy Tyrawa Wołoska i aktualnie posiadanych   
     rachunkach:

1.       Rachunki bieżące – 6 szt

2.       Rachunki pomocnicze- 7 szt

3.       Rachunki VAT-6 szt

4.       Średnia liczba użytkowników w ramach systemu bankowości elektronicznej- 17 osób

5.       Średnia roczna ilość przelewów realizowanych w formie elektronicznej  ok. 6.500

6.       Budżet Gminy Tyrawa Wołoska na 2020 r.

– planowane dochody  11.077.797,00

- planowane wydatki   10.987.797,00

7.    Limit kredytu w rachunku bieżącym dla Gminy Tyrawa Wołoska na 2020 r. - 200.000,00 zł

8.    Obsługa bankowa w ramach zamówienia publicznego obejmuje budżet gminy i następujące     
        jednostki organizacyjne:

·         Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyrawie Wołoskiej,

38-535 Tyrawa Wołoska 175

·         Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Tyrawie Wołoskiej,

38-535 Tyrawa Wołoska 177

·         Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej,

38-535 Tyrawa Wołoska 138

·         Gminny Ośrodek Kultury w Tyrawie Wołoskiej

38-535 Tyrawa Wołoska 191

·         Gminna Biblioteka Publiczna w Tyrawie Wołoskiej

38-535 Tyrawa Wołoska 191

 





Rejestr zmian

Modyfikował/a: Informatyk
Data: 2020-03-16 12:28:12

Gmina Tyrawa WołoskaTyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska tel. (013) 465 69 31 email: urzad@tyrawa.pl
Wygenerowano: 06 grudnia 2025r. 18:44:25
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.