Włącz kontrast
Gmina Tyrawa Wołoska
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:eBIP :: Rejestr zmian :: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Skarbnik Gminy

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Skarbnik Gminy

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze


Wójt Gminy Tyrawa Wołoska
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Skarbnika Gminy Tyrawa Wołoska
w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska
(Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska):
 
 
I. Wymagania niezbędne (zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.):
1. Posiadanie obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konferencji szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym
do wykonywania obowiązków skarbnika gminy;
5. Spełnienie jednego z poniższych warunków:
    a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych
wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 - letniej praktyki w księgowości;
    b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 – letniej praktyki w księgowości;
   c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
   d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu;
7. Nieposzlakowana opinia.
 
II. Wymagania dodatkowe:
1. Dobra znajomość i umiejętność właściwej interpretacji  przepisów prawa, m. in:
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o finansach publicznych,
  - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
  - ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
  - ustawy o ochronie danych osobowych;
2. Dobra znajomość systemu operacyjnego MS Windows i jego praktyczna obsługa oraz
     umiejętność obsługi pakietów biurowych Microsoft Office;
3. Dobra znajomość obsługi systemów teleinformatycznych podmiotów publicznych
     (ePUAP, podpis elektroniczny);
4. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej;
5. Znajomość programów księgowo-finansowych;
6. Umiejętność analitycznego myślenia, pozyskiwania informacji oraz przeprowadzania analiz, tworzenia prognoz w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
7.  Kreatywność, samodzielność.
8.  Umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
9. Znajomość struktury organizacyjnej urzędu gminy  i jednostek organizacyjnych gminy;
10.Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
 
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Skarbnik Gminy jest jednocześnie głównym księgowym budżetu oraz kierownikiem Referatu Budżetu i Finansów. Zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określa art. 54 ust. 1 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.).
Do zadań Skarbnika Gminy należeć będzie prowadzenie gospodarki finansowej gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zakresie:
1) prowadzenia rachunkowości jednostki,
2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) dokonywania wstępnej kontroli:
    a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
         i finansowych,
4) opracowywanie projektu budżetu Gminy oraz wieloletniej prognozy finansowej,
5) opracowywanie programów finansowych dla Gminy oraz współdziałanie w tym zakresie
    z instytucjami finansowymi i bankami w ich realizacji,
6) nadzór i koordynacja nad pracami związanymi ze sporządzaniem projektów planów
    finansowych gminnych jednostek organizacyjnych,
7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących polityki
    rachunkowości , a w szczególności:
   a) zakładowego planu kont,
   b) zakładowego obiegu dokumentów księgowych,
   c) zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji,
8) opracowywanie oraz sporządzanie okresowych analiz sytuacji finansowej Gminy,
    sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z wykonania budżetu,
9) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych przez pracowników
    urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
10)nadzór pod względem formalno-finansowym nad prawidłowością zawieranych
    umów oraz ich realizacji,
 
11)nadzorowanie i bieżąca kontrola budżetu, dokonywanie okresowej analizy
     wykonania budżetu, w tym wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie
     i przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,
12) badanie zasadności i celowości realizowanych wydatków budżetowych,
13)nadzór nad prawidłowym ustalaniem należności budżetu i ich windykacją oraz
    terminowym regulowaniem zobowiązań,
14)wydawanie decyzji administracyjnych oraz innych aktów prawnych w sprawach
    określonych imiennym upoważnieniem Wójta Gminy,
15)kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie
    zobowiązań pieniężnych,
16)ustalanie zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników
    Referatu Budżetu i Finansów,
17)opracowywanie okresowych ocen podległych pracowników,
18)udostępnianie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
            IV. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
 
1. Podstawowe miejsce pracy – Urząd Gminy w Tyrawie Wołoskiej.
2. Pełny wymiar czasu pracy.
3. Praca o charakterze administracyjno-biurowym, zaliczana do prac lekkich.
4. Brak występowania czynników uciążliwych i szkodliwych.
5. Praca przy komputerze.
6. Występują bariery w dostępności do niektórych pomieszczeń biurowych i sanitarnych:
  • pomieszczenia znajdują się na I i II piętrze. Brak windy,
  • schody nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
 
V. Wymagane dokumenty:


1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
6) uzupełnione i podpisane oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia,
7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 
Wszystkie dokumenty winny mieć potwierdzenie zgodności z oryginałem.
 
    VI. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
 
1) termin składania: do 19 września 2022 r. do godz. 1200,
2) sposób i miejsce składania: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Skarbnika Gminy Tyrawa Wołoska”
w Sekretariacie Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej lub przesłać pod adres: Urząd Gminy w Tyrawie Wołoskiej, 38-535 Tyrawa Wołoska 175 – w terminie do dnia 19 września 2022 r. do godz. 1200,
3) w przypadku przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia uznaje się datę otrzymania tych dokumentów określoną w ogłoszeniu o naborze,
4) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
   VII. Informacje dodatkowe
 
1. Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Tyrawie Wołoskiej
oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w/w Urzędu.
2. Dokumenty aplikacyjne, składane w drodze przeprowadzonego naboru, muszą być podpisane własnoręcznie.
3. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz
z terminem testu/rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Tyrawie Wołoskiej.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Tyrawie Wołoskiej.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
 
Uwaga: Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
 
Tyrawa Wołoska, dnia 05.09.2022 r.                   
                                                                                                  Wójt Gminy Tyrawa Wołoska
 
                                                                                                  Teresa Brzeżawska-Juszczak


KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
 
Zgodnie z art. 12 i 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy w Urzędzie Gminy w Tyrawie Wołoskiej informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Wójt Gminy Tyrawa Wołoska
z siedzibą: 38-535 Tyrawa Wołoska 175.
2. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: nr tel. : 13 46 56 937, adres e-mail: iod@tyrawa.pl lub listownie na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. B rozporządzenia RODO w związku przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art. 221 ustawy 26czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w podczas procedury naboru.
 5. Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu 
i zostały umieszczone w protokole, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru.  Po upływie wskazanego okresu ww. dokumenty zostaną zniszczone. Dokumenty pozostałych kandydatów, których dane nie zostały zamieszczone w protokole mogą być odesłane lub odbierane osobiście w terminie 14 dni od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru. Po upływie w/w. okresu dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
6.Dane osobowe kandydatów nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym,
z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
7.Kandydaci do pracy na w/w. stanowisku posiadają prawo żądania od Administratora Danych dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa - usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8.Kandydaci uczestniczący w naborze mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Dane osobowe kandydatów nie będą nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 



 


Rejestr zmian

Modyfikował/a: Admin
Data: 2022-09-08 09:38:00

Gmina Tyrawa WołoskaTyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska tel. (013) 465 69 31 email: urzad@tyrawa.pl
Wygenerowano: 06 grudnia 2025r. 14:12:51
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.