ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy IIiGG.271.5.2020
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej
w Hołuczkowie”.
Nazwa i adres i dane Zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,
NIP 687-17-85-094 REGON 370440761
Telefon 13 46 569 31, faks 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro w niniejszym zapytaniu nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843. ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy oraz „Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro netto” wprowadzonym Zarządzeniem nr 67/2016 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska w dniu 12 października 2016 r.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Hołuczkowie”.
Szczegółowy zakres zamówienia wg. przedmiaru robót – załącznik nr 1
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
- Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi.
- Zapewnienie prawidłowego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych. oraz obowiązku przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. Na każde żądanie zamawiającego okaże stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty itp., które będą stanowiły załącznik do protokołu odbioru robót.
- Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadać muszą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca udzieli inwestorowi pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru prac.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy IIiGG.271.5.2020
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej
w Hołuczkowie”.
Nazwa i adres i dane Zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,
NIP 687-17-85-094 REGON 370440761
Telefon 13 46 569 31, faks 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro w niniejszym zapytaniu nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843. ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy oraz „Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro netto” wprowadzonym Zarządzeniem nr 67/2016 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska w dniu 12 października 2016 r.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Hołuczkowie”.
Szczegółowy zakres zamówienia wg. przedmiaru robót – załącznik nr 1
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
- Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi.
- Zapewnienie prawidłowego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych. oraz obowiązku przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. Na każde żądanie zamawiającego okaże stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty itp., które będą stanowiły załącznik do protokołu odbioru robót.
- Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadać muszą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca udzieli inwestorowi pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru prac.
IV. RODZAJ ZAMÓWIENIA: roboty budowlane
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące wymagania:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy do składanej oferty kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem poświadczające posiadanie uprawnień do wykonywania w/w robót budowlanych.
VI. KODY ZE SŁOWNIKA CPV
45400000-7
VII. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:
Usługę należy wykonać w terminie do 30.11.2020 r.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI:
Wykonawca po wykonaniu zadania, potwierdzonym protokolarnym odbiorem robót budowlanych, wystawi fakturę VAT dla zadania: „Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Hołuczkowie”.
Zapłata za wykonanie zadania nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury i protokołu odbioru wykonanych robót budowlanych.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100% .
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę
C min - najniższa cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej
2. Oceny dokonywać będzie zamawiający w imieniu którego działa komisja przetargowa, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, złożona przez Wykonawcę zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
3. Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych polegających na błędnych działaniach arytmetycznych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
4. Zamawiający w toku oceny ofert może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących ich treści.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT.
1.Każdy Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu tylko jedną ofertę.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, sporządzona czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.
3.Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy,
- kserokopię uprawnień do wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- parafowany i podpisany projekt umowy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
- pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być złożone w Sekretariacie Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175.
7. Oferty należy składać do dnia 27 sierpnia 2020 r. do godz. 1300. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
8. Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:
URZĄD GMINY TYRAWA WOŁOSKA
38-535 TYRAWA WOŁOSKA 175
oraz opisane:
|
„Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Hołuczkowie”. Nie otwierać przed dniem 27 sierpnia 2020 r. godz. 1315 |
9. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone.
10. Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert.
Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, pokój nr 31 w dniu 27 sierpnia 2020 r. godz. 1315
11. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną na podany adres w ofercie.
12. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego postepowania oraz danych zawartych w ofercie.
XI. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW.
W niniejszym Zapytaniu Ofertowym, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: kdomaradzki@tyrawa.pl oraz urząd@tyrawa.pl z wyłączeniem oferty, dokumentów, oświadczeń i załączników do niej, która może zostać złożona wyłącznie na piśmie) lub faksem na nr 13 46 569 24. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Oferentami/Wykonawcami jest mgr inż. Krystian Domaradzki , tel. 13 46 569 31 , w dni robocze, w godz. 7.30 – 15.30 (piątek; 7.30 -13.00).
XII. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę netto i brutto za wykonanie całości zamówienia.
2) Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.
3) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę cenową przed upływem terminu składania ofert.
4) Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie.
5) Termin związania ofertą cenową wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert przez zamawiającego.
Odpowiedzialność odszkodowawcza
Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych Strony ponosić będą na ogólnych zasadach Kodeksu cywilnego oraz przez zapłatę kary umownej z następujących tytułów i w następującej wysokości:
a) Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
1) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w wysokości 0,5% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad (termin na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze wynosi 14 dni),
2) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki,
3) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn występujących po stronie Wykonawcy, w wysokości 20% wynagrodzenia brutto.
4) za niedotrzymanie innych terminów zawartych w umowie Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.
b) Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne:
1) z tytułu odstąpienia od umowy z winy Zamawiającego zapłaci karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto,
2) w przypadku nieterminowego uregulowania Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości ustawowych odsetek za każdy dzień zwłoki,
3) w przypadku niedotrzymania innych terminów zawartych w umowie Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.
XIII. MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
XII. ZAŁĄCZNIKI
1. Przedmiar robót.
2. Formularz ofertowy.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
4. Projekt umowy.
5. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.







![[ X ]](/Layout/close-img.png)