IIiGG.271.13.2021.DT Tyrawa Wołoska, 17.08.2021r
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska”
1. Zamawiający:
Gmina Tyrawa Wołoska 38-535 Tyrawa Wołoska 175
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
TELEFON: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24
2. Tryb udzielenia zamówienia publicznego:
Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129. z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Przedmiotem zamówienia: ,,Poprawa Efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska”
Przedsięwzięcie obejmuje dostawę i realizację następujących prac:
1) Inwerter 1 szt.
2) Moduły polikrystaliczne o mocy 6,27 kWp.
3) Wykonanie konstrukcji nośnej.
4) Okablowanie zabezpieczenia i rozłącznik DC z wyzwalaczem podnapięciowym w miejscu posadowienia modułów.
5) Montaż i uruchomienie.
6) Opracowanie dokumentacji odbiorowej, wniosku do operatora energii elektrycznej oraz uzgodnienia z rzeczoznawcą p.poż.
4. Miejsce realizacji zadania:
Miejscem realizacji zadania jest budynek Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej, adres: Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska (dz. nr ew. 313/1)
5. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
· Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
· Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny tj. cena oferty = 100%.
· • Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
· C = [C min / C bad] x 100
· gdzie:
· C - liczba punktów za cenę
· C min - najniższa cena ofertowa
· C bad - cena oferty badanej
· Oceny dokonywać będzie zamawiający, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, złożona przez Wykonawcę zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
· Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.
· Wykonawca, którego oferta zawiera braki lub nieścisłości, zostanie wezwany do ich uzupełnienia, a jeśli tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.
· Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie.
· Termin związania ofertą cenową wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert przez zamawiającego.
Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą posiadać gwarancję producentów:
- gwarancja na panel fotowoltaiczny; 10 lat oraz 25 lat na min. 80% mocy,
- gwarancja na inwerter: 10 lat,
- gwarancja na konstrukcję: 10 lat,
- gwarancja na pozostałe instalacje: 10 lat,
- gwarancja na roboty montażowe: 10 lat.
Wykonanie serwisu po jednym roku użytkowania, który obejmuje m. in. pomiary instalacji, sprawdzenie sprawności modułów i sprawdzenie sprawności falownika oraz ich mycie wodą demineralizowaną.
- Pożądany termin realizacji zamówienia:
- Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego
- Istotne warunki umowy
- Opis sposobu przygotowania ofert
• Oferta musi obejmować całość zamówienia.
• Oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz „Oferta”, dokumenty wymienione w pkt. 16 niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisane i zaparafowane, na każdej stronie istotne, postanowienia umowy (Załącznik nr ).
• Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zapytania, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
• Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
• Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
• Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
• Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być ze sobą połączone.
• Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:
38-535 TYRAWA WOŁOSKA 175
|
„Poprawa Efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska” Nie otwierać przed dniem 24 sierpnia 2021 r. godz. 1315 |
- Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia 24 sierpnia 2021 r. do godz. 1300. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
- Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert.
- Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
- Podwykonawcy
- Warunki jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne – oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - Załącznik nr 4.
- Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1,
- podpisany i parafowany projekt umowy – załącznik nr 2,
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3,
- oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – załącznik nr 4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
- Załączniki
załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
załącznik nr 2 - projekt umowy,
załącznik nr 3 – oświadczenie,
załącznik nr 4 – oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczanie zdrowotne i społeczne.







![[ X ]](/Layout/close-img.png)