Włącz kontrast
Gmina Tyrawa Wołoska
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
UCHWAŁA NR XXXII/163/2022
UCHWAŁA NR  XXXII/163/2022
Rady Gminy Tyrawa Wołoska
z dnia 27 stycznia 2022 r.
 


w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Sanockiego.
Na podstawie art. 10 ust. 2, art. 18 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca
1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) oraz  art. 216 ust. 2 pkt 5 i art. 220 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 305 z późn. zm.) 

Rada Gminy Tyrawa Wołoska
uchwala, co następuje:
 
§1
 
1.Udziela się pomocy finansowej dla Powiatu Sanockiego w formie dotacji celowej
w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) z przeznaczeniem na realizację zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania w ciągu dróg gminnych w ramach RFRD
2. Pomoc finansowa zostanie udzielona w formie dotacji celowej ze środków budżetu na 2022 rok.

§2
 
Podstawą przekazania środków finansowych, o których mowa w § 1 będzie umowa zawarta pomiędzy Powiatem Sanockim, a Gminą Tyrawa Wołoska określająca przeznaczenie oraz zasady rozliczenia środków.

§3
 
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§4
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Przewodniczący Rady Gminy Tyrawa Wołoska
Mariusz Duszczyński
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłMarta Karnas - Skarbnik Gminy Tyrawa Wołoska2022-02-02 09:45
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-02-02 09:43
Gmina Tyrawa WołoskaTyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska tel. (013) 465 69 31 email: urzad@tyrawa.pl
Wygenerowano: 06 grudnia 2025r. 16:52:01
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.