IIiGG.271.13.2021.DT                                                                                    Tyrawa Wołoska, 17.08.2021r

 

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska

 

 

1.       Zamawiający:

Gmina Tyrawa Wołoska 38-535 Tyrawa Wołoska 175

NIP 687-17-85-094, REGON 370440761

TELEFON: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24

 

2.       Tryb udzielenia zamówienia publicznego:

Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129. z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

3.       Przedmiotem zamówienia: ,,Poprawa Efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska”

Przedsięwzięcie obejmuje dostawę i realizację następujących prac:

1)      Inwerter 1 szt.

2)      Moduły polikrystaliczne o mocy 6,27 kWp.

3)      Wykonanie konstrukcji nośnej.

4)      Okablowanie zabezpieczenia i rozłącznik DC z wyzwalaczem podnapięciowym w miejscu posadowienia modułów.

5)      Montaż i uruchomienie.

6)      Opracowanie dokumentacji odbiorowej, wniosku do operatora energii elektrycznej oraz uzgodnienia z rzeczoznawcą p.poż.

 

4.       Miejsce realizacji zadania:

Miejscem realizacji zadania jest budynek Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej, adres: Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska (dz. nr ew. 313/1)

 

5.       Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

·         Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.

·         Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny tj. cena oferty = 100%.

·              Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

·         C = [C min / C bad] x 100

·         gdzie:

·         C - liczba punktów za cenę

·         C min - najniższa cena ofertowa

·         C bad - cena oferty badanej

·         Oceny dokonywać będzie zamawiający, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, złożona przez Wykonawcę zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.

·         Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.

·         Wykonawca, którego oferta zawiera braki lub nieścisłości, zostanie wezwany do ich uzupełnienia, a jeśli tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.

·         Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie.

·         Termin związania ofertą cenową wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert przez zamawiającego.

 

6.       Warunki gwarancji:

Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą posiadać gwarancję producentów:

- gwarancja na panel fotowoltaiczny; 10 lat oraz 25 lat na min. 80% mocy,

- gwarancja na inwerter: 10 lat,

- gwarancja na konstrukcję: 10 lat,

- gwarancja na pozostałe instalacje: 10 lat,

- gwarancja na roboty montażowe: 10 lat.

Wykonanie serwisu po jednym roku użytkowania, który obejmuje m. in.  pomiary instalacji, sprawdzenie sprawności modułów i sprawdzenie sprawności falownika oraz ich mycie wodą demineralizowaną.

7.       Pożądany termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zadania, określa się maksymalnie do 29.10.2021 r.

8.       Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego

Urząd Gminy w Tyrawie Wołoskiej 38-535 Tyrawa Wołoska 175 i www.bip.tyrawa.pl

 

9.       Istotne warunki umowy

Według załącznika nr 2

 

10.   Opis sposobu przygotowania ofert

             Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

             Oferta musi obejmować całość zamówienia.

             Oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz „Oferta”, dokumenty wymienione w pkt. 16 niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisane i zaparafowane, na każdej stronie istotne, postanowienia umowy (Załącznik nr ).

             Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zapytania, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

             Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.

             Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.

             Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

             Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być ze sobą połączone.

             Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:

URZĄD GMINY TYRAWA WOŁOSKA

38-535 TYRAWA WOŁOSKA 175

oraz opisane:

Poprawa Efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska

Nie otwierać przed dniem 24 sierpnia 2021 r. godz. 1315

             Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak, jak oferta a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem ZMIANA.

 

11.   Miejsce i termin składania ofert

Oferty winny być złożone w Sekretariacie  Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175.

Oferty należy składać do dnia 24 sierpnia 2021 r. do godz. 1300. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

 

12.   Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert.

Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, pokój nr 31 w dniu 24 sierpnia 2021 r. godz. 1315

 

13.   Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.

W niniejszym zapytaniu Ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: urzad@tyrawa.pl z wyłączeniem oferty, dokumentów, oświadczeń i załączników do niej, która może zostać złożona wyłącznie na piśmie). Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Oferentami/Wykonawcami jest P. Krystian Domaradzki, tel. 13 46 569 31 oraz P. Dagmara Tomaszewska tel. 13 46 569 26 w dni robocze godz. 7.30 – 15.30 (piątek; 7.30 -13.00).

 

 

14.   Podwykonawcy

Nie dopuszcza się udziału podwykonawców.

 

15.   Warunki jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)       posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)      posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)      sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)      nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne – oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - Załącznik nr 4.

 

16.   Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

·         wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1,

·         podpisany i parafowany projekt umowy – załącznik nr 2,

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3,

·         oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – załącznik nr 4.

 

 

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

17.   Załączniki

 

załącznik nr 1 – formularz ofertowy,

załącznik nr 2 - projekt umowy,

załącznik nr 3 – oświadczenie,

załącznik nr 4 – oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczanie zdrowotne i społeczne.