ZAPYTANIE OFERTOWE

Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zadania pn. „Poprawa dostępności komunikacyjno – informacyjnej w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska” wykonywanego w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu operacyjnego Wiedza Edukacja rozwój 2014-2020.
I. ZAMAWIAJACY
Nazwa, adres i dane zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł netto,
w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz „Regulaminem naboru wniosków o udzielenie grantu dla jednostek samorządu terytorialnego” – załącznik do uchwały nr 15/2022 Zarządu PFRON z dnia 8 lutego 2022 r.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sprzedaż, dostawa i montaż elementów wyposażenia, mających na celu poprawę dostępności komunikacyjno – informacyjnej w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska, tj. tablic informacyjno – nawigacyjnych, tabliczek na drzwi, tyflomapy, a także pętli indukcyjnej przenośnej oraz zestawu komputerowego przystosowanego do usługi tłumacza polskiego języka migowego
on-line.
2. Zamówienie wykonywane jest w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu operacyjnego Wiedza Edukacja rozwój 2014-2020.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia, jak również na jedną z jego części.
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJanusz Burak - Inspektor2023-03-27
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2023-03-27 13:42
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2023-03-27 13:44
IIiGG.271.6.2023
Tyrawa Wołoska, 20.02.2023


ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zadania pn. „Modernizacja pochylni dla niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska, wykonanie miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych oraz dostawa i montaż drzwi wejściowych i wewnętrznych o szerokości w świetle min. 90 cm.” wykonywanego w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu operacyjnego Wiedza Edukacja rozwój 2014-2020.

I. ZAMAWIAJACY
Nazwa, adres i dane zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJanusz Burak - Inspektor2023-02-20
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2023-02-21 12:34
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2023-03-28 11:19
IIiGG.271.5.2023.ED                                                               Tyrawa Wołoska, 25.01.2023 r.
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zadania pn. „Bieżąca obsługa, konserwacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków znajdujących się na terenie Gminy Tyrawa Wołoska w 2023 r.”.
 
I. ZAMAWIAJACY
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa, konserwacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Tyrawa Wołoska.
II Wykonawca realizuje usługę poprzez bieżącą obsługę, konserwację i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni przedstawionych poniżej: cztery oczyszczalnie ścieków bytowych w miejscowości Hołuczków oraz dwie w miejscowości Tyrawa Wołoska.
 
- ECOLINE – 3N                     - 1 szt.
- TURBOJET EP3                   - 2 szt.
- TURBOJET EP2                    - 1 szt.
- BIOKOMAF 90                    - 1 szt.
- BIOFIT 75                            - 1 szt.
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2023-01-25
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2023-01-25 12:12
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2023-02-02 08:11
IIiGG.271.4.2023.ED                                                                           Tyrawa Wołoska, 10.01.2023 r.
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE

 
dotyczące zadania pn. „Bieżąca obsługa, konserwacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków znajdujących się na terenie Gminy Tyrawa Wołoska w 2023 r.”.
 
I. ZAMAWIAJACY
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa, konserwacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Tyrawa Wołoska.
II Wykonawca realizuje usługę poprzez bieżącą obsługę, konserwację i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni przedstawionych poniżej: cztery oczyszczalnie ścieków bytowych w miejscowości Hołuczków oraz dwie w miejscowości Tyrawa Wołoska.
 
- ECOLINE – 3N                    - 1 szt.
- TURBOJET EP3                   - 2 szt.
- TURBOJET EP2                   - 1 szt.
- BIOKOMAF 90                    - 1 szt.
- BIOFIT 75                            - 1 szt.
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłKrystian Domaradzki - Inspektor2023-01-10
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2023-01-10 13:21
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2023-01-20 13:09
Znak sprawy: IIiGG.271.31.2022                                                         Tyrawa Wołoska, 07.12.2022 r.                                                                                                                                                                                                                          
            
 
Zapytanie ofertowe
 
 
 
Przedmiot:
 
Dostawa serwera, innego sprzętu komputerowego oraz tabletów dla Gminy Tyrawa Wołoska na potrzeby realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
 
 
 
zgodnie z procedurami określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłKrystian Domaradzki - Inspektor2022-12-07
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-12-07 14:41
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-12-19 12:35
GOPS.261.35.2022                                                      
Tyrawa Wołoska, dn. 01.12.2022r.
                              
                                              
 
Zaproszenie do składania oferty
 
1. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyrawie Wołoskiej , Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,
NIP 687-14-95-203 
Telefon 13 46 569 39
e-mail: gopstyrawawoloska@interia.pl 
Osoba do kontaktu: Dorota Stasicka
 
2.Przedmiot zamówienia  
     

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na dostarczenie usługi cateringowej realizowanej w Placówce Wsparcia Dziennego, działającej w strukturach Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Tyrawa Wołoska 175 (sala przy Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska) składającej się z:
-drożdżówka lub kanapka (wędlina, ser)
- sok lub jogurt
-owoc,
zapraszam do składania ofert.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-  Jednorazowy zestaw dla jednego dziecka powinien zawierać pieczywo, sok lub jogurt, owoc.
-Dostawca cateringu ma obowiązek zapewnić jednorazowe pojemniki i sztućce oraz zapakować oddzielnie każdą porcję posiłku.
- Liczba dzieci  korzystających z cateringu: nie więcej niż 15 dzieci w wieku 7-13 lat, 
- Catering dostarczany będzie do placówki od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych
z Zamawiającym (z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci).
 
- Produkty spożywcze powinny być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki.
 
- Zastrzega się gdy w przypadku gdy liczba dzieci uczęszczających do placówki będzie mniejsza lub większa o 5 dzieci cenna cateringu za osobę nie ulegnie zmianie.
 
- Zastrzega się, że Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wydane posiłki. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmieniającą się liczbę osób dożywianych.

Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłDorota Stasicka - p.o. Kierwonik GOPS2022-12-01
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-12-01 13:34
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-12-30 11:40
 Tyrawa Wołoska, dn. 01.12.2022r.
GOPS.261.34.2022
                                              
 
Zaproszenie do składania oferty na
Zakup i realizację talonów żywnościowych dla podopiecznych
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tyrawie Wołoskiej

 
1. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyrawie Wołoskiej , Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,
NIP 687-14-95-203 
Telefon 13 46 569 39
e-mail: gopstyrawawoloska@interia.pl 
Osoba do kontaktu: Dorota Stasicka
 
2. Przedmiot zamówienia
           
Zagadnienie dotyczy zakupu i realizacji talonów żywnościowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tyrawie Wołoskiej ,  którzy z różnych powodów nie potrafią racjonalnie gospodarować pieniędzmi.
Pod pojęciem „Talonów”, należy rozumieć wyłącznie emitowane i oferowane przez
Wykonawcę znaki papierowe, podlegające wymianie na towary.
Specyfikacja Talonów żywnościowych:
  • powinny umożliwiać zakup w branżach: spożywczej, mięsnej, przemysłowej,
 Wykonawca usługi musi zapewnić szeroki asortyment produktów,
  • talon będzie drukiem opracowanym i wydanym przez Wykonawcę, nominały dostępne
(w zależności od przyznanego świadczenia np. 21,93 z dokładnością do jednego grosza, w przeważającej jednak większości od 10,00 zł do 20,00 zł),
  • mieć datę realizacji (ważności) nie dłuższą niż 3 miesiące od daty wydania,

Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłDorota Stasicka - p.o. Kierwonik GOPS2022-12-01
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-12-01 13:30
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-12-30 12:09
Tyrawa Wołoska 16.11.2022r
IIiGG.271.24.2022.DTS                                                                    .
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na Przebudowa drogi gminnej – dz. 181 w msc. Rozpucie”
 
  1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Tyrawa Wołoska
38 – 535 Tyrawa Wołoska
Tyrawa Wołoska 175
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
134656931, fax 134656924
www.tyrawa.pl
  1. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
    1. Krystian Domaradzki, tel. 134656922 e-mail: kdomaradzki@tyrawa.pl i Dagmara Tomaszewska, tel. 134656926 e-mail: dtomaszewska@tyrawa.pl
  2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłKrystian Domaradzki - Inspektor2022-11-16
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-11-16 13:42
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2022-12-21 15:15
IIiGG.271.23.2022                                                                                                                             Tyrawa Wołoska, 20.10.2022
                                                                                 
                                              
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do złożenia propozycji cenowej na „Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz placów wykorzystywanych jako parkingi, położonych na terenie gminy Tyrawa Wołoska, w sezonie zimowym 2022/2023”
 
I. ZAMAWIAJACY
 
Nazwa, adres i dane zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł netto, w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg (dalej ZUD)  gminnych oraz placów wykorzystywanych jako parkingi, położonych na terenie Gminy Tyrawa Wołoska, w sezonie zimowym 2022/2023.
  2. Zamówienie obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg na terenie gminy Tyrawa Wołoska
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJanusz Burak - Inspektor2022-10-27
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-10-27 10:06
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2022-11-04 13:18
IIiGG.271.21.2022.JH                                                                      Tyrawa Wołoska, 13.10.2022r.
                                                                                 
                                              
 
 ROZPOZNANIE  RYNKU
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do złożenia propozycji cenowej
na wykonanie zadania pn. „ Ścinka i zrywka drewna na skład autobierny
z lasów mienia Gminy Tyrawa Wołoska – miejscowość Hołuczków dz. 369”
 
I. ZAMAWIAJĄCY
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska,
Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24, e-mail: urzad@tyrawa.pl
 
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Z uwagi na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 zł netto, w niniejszym rozpoznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019. z późn. zm.).
Postępowanie jest prowadzone w trybie rozpoznania rynku, zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i zrywka drewna z lasów stanowiących własność Gminy Tyrawa Wołoska, mienie wiejskie wsi Hołuczków- dz. 369, oraz jego transport na skład autobierny, wskazany przez sołtysa wsi.
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJoanna Hnat - Inspektor2022-10-13
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-10-13 14:04
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2022-10-27 11:22
IIiGG.271.20.2022.DTS                                                                    Tyrawa Wołoska 04.10.2022r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
na „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych,  w obrębie:
- Hołuczków, dz. o nr ewid. 338,
- Rozpucie, dz. o nr ewid. 1122,
- Tyrawa Wołoska, dz. o nr ewid. 336
więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłDagmara Tomaszewska - Referent2022-10-04
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-10-04 14:57
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-10-24 10:12
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy IIiGG.271.18.2022
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej  w Hołuczkowie”.
Nazwa i adres i dane Zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,
NIP 687-17-85-094 REGON 370440761
Telefon 13 46 569 31, faks 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 
Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r.w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
 
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
1. Przedmiot zamówienia:
 
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Hołuczkowie”.
Szczegółowy zakres zamówienia wg. przedmiaru robót – załącznik nr 1
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłKrystian Domaradzki - Inspektor2022-09-29
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-09-29 15:24
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-11-02 14:44
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy IIiGG.271.12.2022.DT
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na usługę; „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek szkolnych na terenie gminy Tyrawa Wołoska w terminie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r.” Nazwa i adres i dane Zamawiającego:
 
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,
NIP 687-17-85-094 REGON 370440761
Telefon 13 46 569 31, faks 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 
Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r.w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłDagmara Tomaszewska - Referent2022-06-29
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-06-29 13:07
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-07-20 13:40
IIiGG.271.11.2022.ED                                                                          Tyrawa Wołoska, 09.06.2022 r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert
 na potrzeby realizacji zadania w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest w ramach projektu pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tyrawa Wołoska”
 
I. ZAMAWIAJACY
 
Nazwa i adres zamawiającego:
 Gmina Tyrawa Wołoska,
Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. zł w niniejszym zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem Nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
 
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tyrawa Wołoska
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2022-06-09
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-06-09 14:52
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-06-29 09:01
IIiGG.271.10.2022.ED                                                                                                       Tyrawa Wołoska, 26.04.2022 r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE

 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składnia ofert dla zadania pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Tyrawa Wołoska ”
 
I. ZAMAWIAJACY
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska,
Tyrawa Wołoska 175,
38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 tys. zł w niniejszym rozeznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem Nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są zadania w szczególności polegające na:
1) Ważeniu odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu należących do Wykonawcy urządzeń posiadających legalizację. 
2) Załadunku i transporcie odebranych odpadów do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
3)  Rozładunku w miejscu przetwarzania odpadów.
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2022-04-26
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-04-26 12:19
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-05-11 13:01
IIiGG.271.6.2022.ED                                                                 Tyrawa Wołoska, 07.04.2022 r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE   
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składnia ofert dla zadania pn. „Wykonanie częściowej rozbiórki sieci kanalizacyjnej wraz z całkowitą rozbiórką osadnika gnilnego  w m. Tyrawa Wołoska na dz. nr ewid. 620, 617/8 i 626/3”
 
I. ZAMAWIAJACY
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska,
Tyrawa Wołoska 175,
38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłKrystian Domaradzki - Inspektor2022-04-07
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-04-07 15:15
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-04-07 15:17
IIiGG.271.8.2022.DT                                                           Tyrawa Wołoska, 25.03.2022 r.
                                                                                                                                 
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert
na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego
w miejscowości Tyrawa Wołoska – zadanie nr 8” na dz. nr: 285/4, 297/2, 297/1, 296/2, 332/1, 333, 334.

I. ZAMAWIAJACY
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
  1. Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym rozpoznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie rozpoznania rynku zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r.  w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
1. Przedmiot zamówienia:
 
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tyrawa Wołoska – zadanie nr 8” na dz. nr: 285/4, 297/2, 297/1, 296/2, 332/1, 333, 334. 
 
Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z załącznikami dołączonymi do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
 
- Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi.
- Zapewnienie prawidłowego zabezpieczenia prowadzonych robót oraz obowiązku   
przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom
i standardom. Na każde żądanie zamawiającego okaże stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty itp., które będą stanowiły załącznik do protokołu odbioru robót.
- Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadać muszą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 
 
Wykonawca udzieli inwestorowi pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru prac.
 
IV. RODZAJ ZAMÓWIENIA: roboty budowlane
 
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące wymagania:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy do składanej oferty kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania w/w robót budowlanych.
 
VI. KODY ZE SŁOWNIKA CPV
 
45000000-7 Roboty budowlane;  
45110000-1  Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne;  
45112100-6  Roboty w zakresie kopania rowów;  
45230000-8  Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
 i elektroenergetycznych;  
45231400-9  Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych;  
45232200-4  Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych;  
45262000-1  Specjalne roboty budowlane inne; 
45622112-0  Kopanie rowów;  
45300000-0  Roboty w zakresie instalacji budowlanych;  
45310000-3  Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;  
45311000-0  Roboty w zakresie przewodów elektrycznych oraz opraw;  
45311100-1  Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej;  
45311200-2  Roboty w zakresie opraw elektrycznych;  
45312311-0  Instalowanie oświetlenia;  
45315700-5  Instalowanie rozdzielni elektrycznych.
45317000-2  Inne instalacje elektryczne. 
 
VII. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:
 
Usługę należy wykonać w terminie do 31.07.2022 r.
 
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI:
 
Wykonawca po wykonaniu zadania, potwierdzonym protokolarnym odbiorem robót budowlanych, wystawi fakturę dla zadania: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tyrawa Wołoska – zadanie nr 8” na dz. nr: 285/4, 297/2, 297/1, 296/2, 332/1, 333, 334. 
 
Zapłata za wykonanie zadania nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
w fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury i odbioru wykonanych robót budowlanych.
 
 
 
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
 
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%
2. Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych polegających na błędnych działaniach arytmetycznych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
3. Zamawiający w toku oceny ofert może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących ich treści.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Oferentem, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
 
X.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I TERMIN ZŁOŻENIA  OFERT.
 
1. Każdy Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, sporządzona czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy,
- kserokopię uprawnień do wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- parafowany i podpisany projekt umowy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert poświadczony za zgodność z oryginałem,
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
- pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
 
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
 
Oferty należy składać do dnia 11.04.2022 r. do godz. 1000, osobiście, przez pocztę lub kurierem do sekretariatu Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej, 38-535 Tyrawa Wołoska 175,
w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Wykonawcy i opisanych: „Oferta na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.
„Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tyrawa Wołoska – zadanie nr 8” na dz. nr: 285/4, 297/2, 297/1, 296/2, 332/1, 333, 334. 
nie otwierać przed dniem 11.04.2022 r.”
Oferty które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2022 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego – pok. nr 31.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców w formie pisemnej, ponadto wynik postepowania zostanie ogłoszony na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej oraz na stronie internetowej www.bip.tyrawa.pl   
Umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego postepowania oraz danych zawartych w ofercie.
 
XI. INFORMACJE DODATKOWE:
 
1) Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę netto i brutto za wykonanie całości zamówienia.
2) Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.
3) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia informacji udziela mgr inż. Dagmara Tomaszewska oraz mgr inż. Krystian Domaradzki w dni robocze - poniedziałek w godz. 7:30 – 18.00, od wtorku do czwartku w godz. 7:30 – 15.30 i w piątek w godz. 7:30 – 13.00, tel. (13) 46 569 31, e-mail: dtomaszewska@tyrawa.pl, kdomaradzki@tyrawa.pl  
4) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę cenową przed upływem terminu składania ofert.
5) Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie.
6) Termin związania ofertą cenową wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert przez Zamawiającego.
7) Odpowiedzialność odszkodowawcza
Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych Strony ponosić będą na ogólnych zasadach Kodeksu cywilnego oraz przez zapłatę kary umownej
z następujących tytułów i w następującej wysokości:
a) Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
1) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w wysokości 0,5% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad (termin na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze wynosi 7 dni),
2) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki,
3) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn występujących po stronie Wykonawcy, w wysokości 20% wynagrodzenia brutto.
4) za niedotrzymanie innych terminów zawartych w umowie Wykonawca zapłaci karę umowną
w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.
b) Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne:
1) z tytułu odstąpienia od umowy z winy Zamawiającego zapłaci karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto,
2) w przypadku nieterminowego uregulowania Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną
w wysokości ustawowych odsetek za każdy dzień zwłoki,
3) w przypadku niedotrzymania innych terminów zawartych w umowie Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.  
 
 XI. MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn lub ograniczenia przedmiotu zamówienia.
 
XII. ZAŁĄCZNIKI
 
  1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych -Oświetlenie uliczne drogi gminnej w msc. Tyrawa Wołoska-zad. nr 8
  2. Formularz ofertowy.
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
  4. Projekt umowy.
  5. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
  6. Przedmiar Robót
  7. Dokumentacja Projektowa           
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłKrystian Domaradzki - Inspektor2022-03-25
Publikujący Admin Administrator - Admin 2022-03-25 10:09
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2022-04-12 13:37

Nr sprawy IIiGG.271.7.2022.DT

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

Nazwa i adres i dane Zamawiającego:

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej,

Tyrawa Wołoska 138, 38-535 Tyrawa Wołoska.

NIP 687-14-66-911, REGON 000741357

Telefon: 13 46 211 22

e-mail: sptyrawa@poczta.onet.pl

 

I.                   Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym rozpoznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie rozpoznania rynku zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r.  w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 1 do rozpoznania rynku.

Zadanie nr 3: „zestaw nagłośnieniowy 4 kolumnowy, kolumna mobilna akumulatorowa, system bezprzewodowej transmisji sygnału”.

2. Minimalne wymagania funkcjonalno-techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych:

Opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszego Rozpoznania rynku – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja.

 

3. Dostarczone w ramach udzielonego wsparcia finansowego pomoce dydaktyczne powinny spełniać następujące warunki:

1.      Fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane,

2.      Objęte gwarancją producenta minimum 12 m-cy i autoryzowany serwis na terenie Polski, (dla wyposażenia o wartości jednostkowej powyżej 500,00 zł. brutto),

3.      SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim, (dla wyposażenia o wartości jednostkowej powyżej 500,00 zł. brutto),

4.      Instrukcja obsługi w języku polskim, (dla wyposażenia o wartości jednostkowej powyżej 500,00 zł. brutto),

5.      Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikat CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,

6.      Wszystkie pozycje powinny być zgodne z normą BHP,

7.      Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych lub lepszych. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów (o ile można im przypisać takie właściwości), określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta (o ile można im przypisać takie właściwości), mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.

4.                  Dostawa, montaż, uruchomienie:

W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane miejsce (szkoła), zainstalować i uruchomić urządzenia.

III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Ofertę może złożyć wykonawca, który:

1. Wykona przedmiot zamówienia w wymaganym terminie.

2. Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.

3.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zamówienie należy wykonać w terminie do 29 kwietnia 2022 r.

 

V.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

1.             Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozpoznania rynku oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy.

2.             Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.             Dokumenty składana w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę.

4.             Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.

5.             Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od daty powiadomienia o wyborze oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

6.             Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu.

7.             Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.

8.             Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

9.             Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

10.         Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

11.         Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

a)        wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 (Zadanie nr 3),

b)        oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3,

c)         oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne – załącznik nr 4,

d)        podpisany projekt umowy – załącznik nr 5,

e)         pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.

f)    odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej,

 

VI. SPOSÓB OBLICZENIA CENY.

1.      Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.      Wykonawca określi wartość oferty w uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost z rozpoznania rynku oraz załączników oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki w nich nie zawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

3.      Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.

4.      Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.

 

VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

1.                  Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

 

                                               80% cena brutto ogółem (C), 20% gwarancja (G).

 

a) Cena brutto - 80 % oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 80 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej zaokrąglonej do dwóch miejsc po przecinku, wg wzoru:

 

                                cena  ofertowa brutto ogółem najtańszej oferty

ilość punktów =   ---------------------------------------------------------- x  80

                                cena ofertowa brutto ogółem ocenianej oferty

 

b) Okres gwarancji (G) 20% - udzielony okres gwarancji na sprzęt w miesiącach - ocena tego kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:

 

                                                  okres gwarancji badanej oferty

           ilość punktów =   ---------------------------------------------------------- x  20

                                                  maksymalny okres gwarancji

Okres gwarancji udzielonej powyżej 60 m-cy będzie punktowany tak jak okres 60 m-cy.

 

2. Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:

LP = C + G

gdzie:

LP -  liczba punktów, którą uzyskała oferta,

C -    ilość punktów, uzyskana w kryterium „cena ofertowa brutto”,

G-     ilość punktów, uzyskana w kryterium okres gwarancji”.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczonadokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4. W przypadku gdy 2 lub więcej Wykonawców uzyska taką sama ilość punktów w ocenie ofert, decydujące znaczenie będzie miała cena oferty. Wygra oferta z najniższą cena brutto.

5. Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych polegających na błędnych działaniach arytmetycznych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.

 

VIII.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Oferty należy składać do dnia 18 marzec 2022 r. do godz. 1000 w Sekretariacie  Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firma) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:

URZĄD GMINY TYRAWA WOŁOSKA

38-535 TYRAWA WOŁOSKA 175

oraz opisane:

„Oferta na zakup i dostawę: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”.

 

2.      Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone.

3.      O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną na podany w ofercie adres.

 

IX. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW.

W niniejszym Rozpoznaniu rynku zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zeas1@tyrawa.pl i urzad@tyrawa.pl z wyłączeniem oferty, dokumentów, oświadczeń i załączników do niej, które mają zostać złożone wyłącznie na piśmie). Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Oferentami/Wykonawcami jest P. Jerzy Wołoszyn, tel. 13 43 211 32 , w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30 (piątek: 7.30 -13.00).

 

X. INFORMACJE DODATKOWE:

1) Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę netto i brutto oraz termin gwarancji za wykonanie całości zamówienia.

2) Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.

3) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę cenową przed upływem terminu składania ofert.

4) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Oferentem, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, lub w przypadku gdy 2 lub więcej Oferentów otrzyma taka sama ilość punktów przy ocenie ofert, w zakresie kwoty za wykonanie całości zamówienia.

5) Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń, a jeśli Wykonawca tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.

6) Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie.

 

XI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:

1.                  Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

2.                  Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej lub oferent w wyniku negocjacji cenowych obniży cenę do wartości przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.

3.    Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, lub innych okoliczności, których  nie można było wcześniej przewidzieć.

XII.OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej reprezentujący Szkołę Podstawową im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej, 38-535 Tyrawa Wołoska 138, adres email: sptyrawa@poczta.onet.pl, tel. 13 46 211 22,

- w sprawie swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, przesyłając e-mail na adres: inspektor-odo@wp.pl lub telefonicznie 695 397 191.

- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie w trybie rozpoznania rynku na zadanie: zakup i dostawa: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.

- dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji projektu i jego rozliczenia oraz zakończenia okresu trwałości dla projektu i okresu archiwizacyjnego w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;

- obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto bez którego nie można udzielić zamówienia w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty;

- w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

Wykonawca posiada:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

- nie przysługuje Wykonawcy:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

XIII. ZAŁĄCZNIKI

1.      Specyfikacja zamówienia.

2.      Formularz ofertowy.

3.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

4.      Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

5.      Projekt umowy.

 

Podmiot publikującyTyrawa Wołoska
WytworzyłJerzy Wołoszyn - Kierownik ZEAS2022-03-10
Publikujący Admin Administrator - Admin 2022-03-10 12:54
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-03-24 11:54
IIiGG.271.6.2022.ED                                                                             Tyrawa Wołoska, 08.03.2022 r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE   
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składnia ofert dla zadania pn. „Wykonanie częściowej rozbiórki sieci kanalizacyjnej wraz z całkowitą rozbiórką osadnika gnilnego  w m. Tyrawa Wołoska na dz. nr ewid. 620, 617/8 i 626/3”
 
I. ZAMAWIAJACY
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska,
Tyrawa Wołoska 175,
38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 tys. zł w niniejszym rozeznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem Nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu częściowej rozbiórki sieci kanalizacyjnej wraz z całkowitą rozbiórką osadnika gnilnego w m. Tyrawa Wołoska na dz. nr ewid. 620, 617/8 i 626/3.
Wykonawca we własnych zakresie zobowiązany jest do oznakowania wykonywanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego – projektem czasowej organizacji ruchu.
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2022-03-08
Publikujący Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-03-08 12:52
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-03-23 15:17
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
Nazwa i adres i dane Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej,
Tyrawa Wołoska 138, 38-535 Tyrawa Wołoska.
NIP 687-14-66-911, REGON 000741357
Telefon: 13 46 211 22
e-mail: sptyrawa@poczta.onet.pl
 
  1. Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym rozpoznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie rozpoznania rynku zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r.  w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Podmiot publikującyTyrawa Wołoska
WytworzyłJerzy Wołoszyn - Kierownik ZEAS2022-02-21
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-02-21 14:34
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2022-02-21 14:36
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
Nazwa i adres i dane Zamawiającego:

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej,
Tyrawa Wołoska 138, 38-535 Tyrawa Wołoska.
NIP 687-14-66-911, REGON 000741357
Telefon: 13 46 211 22
e-mail: sptyrawa@poczta.onet.pl
 
  1. Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym rozpoznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129. z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie rozpoznania rynku zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Podmiot publikującyTyrawa Wołoska
WytworzyłJerzy Wołoszyn - Kierownik ZEAS2022-01-31
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2022-01-31 13:13
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2022-02-17 11:34
GOPS.261.52.2021                                                                                                                               Tyrawa Wołoska, dn. 10.12.2021 r.



Zaproszenie do składania oferty
 
  1. Zamawiający:
    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyrawie Wołoskiej,
    Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,
    NIP: 687-14-95-203
    Telefon 13 46 569 39
    e-mail: gopstyrawawoloska@interia.pl
    Osoba do kontaktu: Dorota Stasicka
  2. Przedmiot zamówienia
    W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na dostraczenie usługi cateringowej realizowanej w Placówce Wsparcia Dziennego, działającej
    w strukturach Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Tyrawa Wołoska 175 (sala przy Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska) składającej się z:
    - drożdzówka lub kanapka (wędlina, ser)
    - sok lub jogurt
    - owoc

     

Załączniki:

gops Plik pdf 886.53 KB
załącznik Plik pdf 361.54 KB
Podmiot publikującyTyrawa Wołoska
Wytworzył2021-12-10
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2021-12-17 11:21
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2021-12-17 11:22
IIiGG.271.11.2021.ED                                                                                                                                 Tyrawa Wołoska, 06.12.2021 r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE

 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składnia ofert dla zadania pn. „Wykonanie częściowej rozbiórki sieci kanalizacyjnej wraz z całkowitą rozbiórką osadnika gnilnego  w m. Tyrawa Wołoska na dz. nr ewid. 620, 617/8 i 626/3”
 
I. ZAMAWIAJACY

Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska,
Tyrawa Wołoska 175,
38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 tys. zł w niniejszym rozeznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem Nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2021-12-06
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2021-12-06 14:11
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2021-12-20 17:03

Rozpoznanie rynku

Nr sprawy IIiGG.271.23.2021

Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi dla zadania pn. „Organizacja wycieczek w ramach Przedsięwzięcia Ministra Edukacji i Nauki pn. „Poznaj Polskę” dla dzieci z terenu Gminy Tyrawa Wołoska ”.

Nazwa i adres i dane Zamawiającego:

Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska,

NIP 687-17-85-094 REGON 370440761

Telefon 13 46 569 31, faks 13 46 569 24

e-mail: urzad@tyrawa.pl

 

I.                   Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym rozpoznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129. z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie rozpoznania rynku zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłDagmara Tomaszewska - Referent2021-10-27
Publikujący Admin Administrator - Admin 2021-10-27 13:39
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2021-11-15 15:44
IIiGG.271.22.2021                                                                                                                                                Tyrawa Wołoska, 20.10.2021
                                                                                  
                                               
 
                                                                                                 ZAPYTANIE OFERTOWE
 
                                                    Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do złożenia propozycji cenowej
                               na „Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz placów wykorzystywanych jako parkingi,
                                                         położonych na terenie gminy Tyrawa Wołoska,
                                                                    w sezonie zimowym 2021/2022”



I. ZAMAWIAJACY
 
Nazwa, adres i dane zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł netto,
w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


 
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJanusz Burak - Inspektor2021-10-20
Publikujący Admin Administrator - Admin 2021-10-25 09:56
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2021-11-04 12:28

IIiGG.271.20.2021.ED                                                                      Tyrawa Wołoska 13.10.2021r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania pn.:

1. „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 263 w miejscowości Rozpucie w km 0+025-0+060; 0+100-0+115 oraz na dz. nr 1148 w miejscowości Rozpucie w km 0+000-0+080 ”

2. „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 874 w miejscowości Tyrawa Wołoska w km 0+000-0+105”

 

I.                 NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Tyrawa Wołoska

38 – 535 Tyrawa Wołoska

Tyrawa Wołoska 175

NIP 687-17-85-094, REGON 370440761

134656931, fax 134656924

www.tyrawa.pl

 

II.                  OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

1.      Ewa Dudka, tel. 134656929, e-mail: dudka@tyrawa.pl

2.      Krystian Domaradzki, tel. 134656922, e-mail: kdomaradzki@tyrawa.pl

III.                OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zapytania jest złożenie propozycji cenowej na wykonanie:

       1. „Przebudowy drogi gminnej na dz. nr 263 w miejscowości Rozpucie w km 0+025-                                         

            0+060; 0+100-0+115 oraz na dz. nr 1148 w miejscowości Rozpucie  w km 0+000-

            0+080”

       2. „Przebudowy drogi gminnej na dz. nr 874 w miejscowości Tyrawa Wołoska w km

           0+000-0+105”
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2021-10-13
Publikujący Admin Administrator - Admin 2021-10-13 12:00
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2021-11-05 13:01

IIiGG.271.19.2021.ED                                                                      Tyrawa Wołoska 13.10.2021r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na Remont drogi na dz. nr 263 w miejscowości Rozpucie w km 0+060-0+100”

 

I.                    NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Tyrawa Wołoska

38 – 535 Tyrawa Wołoska

Tyrawa Wołoska 175

NIP 687-17-85-094, REGON 370440761

134656931, fax 134656924

www.tyrawa.pl

 

II.                  OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

1.      Ewa Dudka, tel. 134656929, e-mail: dudka@tyrawa.pl

2.      Krystian Domaradzki, tel. 134656922, e-mail: kdomaradzki@tyrawa.pl

III.                OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zapytania jest złożenie propozycji cenowej na wykonanie: „Remontu drogi na dz. nr 263 w miejscowości Rozpucie w km 0+060-0+100”

Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2021-10-13
Publikujący Admin Administrator - Admin 2021-10-13 11:46
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2021-11-17 07:55
IIiGG.271.12.2021                                                              Tyrawa Wołoska, 18.08.2021 r.
                                                                                 
                                               
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. „Zakup środków trwałych służących wykonywaniu przez jednostki samorządu terytorialnego zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom”
 
 

  1. Nazwa, adres i dane zamawiającego:
 
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 

  1. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
 
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto,
w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie
z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
 
Przedmiotem niniejszego zapytania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu służącego do  wykonywania przez Gminę Tyrawa Wołoska zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom, w tym pojazdu typu quad, przyczepki transportowej oraz zestawu zapór przeciwpowodziowych, według poniższych parametrów technicznych:
 

  1. Parametry techniczne pojazdu typu quad, wymagane przez Zamawiającego:
- pojemność silnika min. 560 cm3,
- napęd: 4x4/2x4,
- moc: min. 44 HP,
- prześwit: min. 29 cm,
- homologacja drogowa, homologacja dwuosobowa,
- EPS,
- EBS,
- wyciągarka (min. 1130 kg) z linką stalową ,
- zawieszenie przednie: kolumna MacPherson lub wielowahaczowe Dual A-Arm, skok zawieszenia min. 20 cm,
-  zawieszenie tylne: wielowahaczowe Dual A-Arm, skok zawieszenia min. 24 cm,
- opony min. 25”
- bagażnik przód/tył min. 40 kg/80 kg,
- osłony dłoni,
- cargo box min. 80 l,
- orurowanie boczne (komplet),
- orurowanie tylnego bagażnika,
- zderzak tył,
- zderzak przód,
- pług stalowy min. 130 cm,
- rama pługa,
- mocowanie pługa,
- osłona podwozia,
- hak holowniczy,
- gniazdo 7 Pin.

  1. Parametry techniczne przyczepki transportowej, wymagane przez Zamawiającego:
-  DMC 400-750 kg,
- ładowność min. 500 kg,
- wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.) – min. 370 cm x 180 cm x 100 cm,
- koło podporowe z obejmą,
- uchylna skrzynia,
- uchylne burty tył + przód, boki zdejmowane,
- koła 165R13,
- wtyczka 7 Pin,
- burta najazdowa,
- stelaż i plandeka 120 cm z logotypem OSP i numerem.

  1. Parametry techniczne zapór przeciwpowodziowych, wymagane przez Zamawiającego:
- zapory przeciwpowodziowe o wymiarach 80 cm x 20 m ( 6 szt.) wykonane
z tkaniny poliestrowej pokrytej z obu stron polichlorkiem winylu i poliuteranu,
z kompletem pasków do łączenia , wlot-wylot wody przez złącze STORZ 52.
więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJanusz Burak - Inspektor2021-08-18
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2021-08-18 10:50
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2021-08-31 10:05

IIiGG.271.13.2021.DT                                                                                    Tyrawa Wołoska, 17.08.2021r

 

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska

 

 

1.       Zamawiający:

Gmina Tyrawa Wołoska 38-535 Tyrawa Wołoska 175

NIP 687-17-85-094, REGON 370440761

TELEFON: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24

 

2.       Tryb udzielenia zamówienia publicznego:

Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129. z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

3.       Przedmiotem zamówienia: ,,Poprawa Efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska”

Przedsięwzięcie obejmuje dostawę i realizację następujących prac:

1)      Inwerter 1 szt.

2)      Moduły polikrystaliczne o mocy 6,27 kWp.

3)      Wykonanie konstrukcji nośnej.

4)      Okablowanie zabezpieczenia i rozłącznik DC z wyzwalaczem podnapięciowym w miejscu posadowienia modułów.

5)      Montaż i uruchomienie.

6)      Opracowanie dokumentacji odbiorowej, wniosku do operatora energii elektrycznej oraz uzgodnienia z rzeczoznawcą p.poż.

 

4.       Miejsce realizacji zadania:

Miejscem realizacji zadania jest budynek Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej, adres: Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska (dz. nr ew. 313/1)

 

5.       Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

·         Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.

·         Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny tj. cena oferty = 100%.

·              Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

·         C = [C min / C bad] x 100

·         gdzie:

·         C - liczba punktów za cenę

·         C min - najniższa cena ofertowa

·         C bad - cena oferty badanej

·         Oceny dokonywać będzie zamawiający, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, złożona przez Wykonawcę zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.

·         Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.

·         Wykonawca, którego oferta zawiera braki lub nieścisłości, zostanie wezwany do ich uzupełnienia, a jeśli tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.

·         Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie.

·         Termin związania ofertą cenową wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert przez zamawiającego.    

więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłDagmara Tomaszewska - Referent2021-08-17
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2021-08-17 14:02
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2021-08-25 12:45

IIiGG.271.12.2021.ED                                                                Tyrawa Wołoska, 06.08.2021 r.

 

 ROZEZNANIE CENOWE  

Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do rozeznania cenowego dla zadania pn. „Wykonanie częściowej rozbiórki sieci kanalizacyjnej wraz z całkowitą rozbiórką osadnika gnilnego  w m. Tyrawa Wołoska na dz. nr ewid. 620, 617/8 i 626/3”

 

I. ZAMAWIAJACY

Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska

NIP 687-17-85-094, REGON 370440761

Telefon: 13 46 569 31, fax. 13 46 569 24

e-mail: urzad@tyrawa.pl

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 tys. zł w niniejszym rozeznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)

Postępowanie jest prowadzone w trybie rozeznania rynku, zgodnie z Zarządzeniem Nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu częściowej rozbiórki sieci kanalizacyjnej wraz z całkowitą rozbiórką osadnika gnilnego w m. Tyrawa Wołoska na dz. nr ewid. 620, 617/8 i 626/3.

więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłEwa Dudka - Referent2021-08-06
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2021-08-06 12:26
Modyfikacja Bożena Jasińska - Bożena Jasińska 2021-08-23 16:47
rozwiń archiwum
zwiń archiwum