Włącz kontrast
Gmina Tyrawa Wołoska
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Dostawa i montaż znaków drogowych na drogach gminnych w miejscowościach Hołuczków i Siemuszowa
IIiGG.271.41.2019.JH                                                                 Tyrawa Wołoska, 18.11.2019r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do złożenia propozycji cenowej
na wykonanie zadania pn. „Dostawa i montaż znaków drogowych na drogach
gminnych w miejscowościach Hołuczków i Siemuszowa”
 
I. ZAMAWIAJĄCY
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24, e-mail: urzad@tyrawa.pl
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U 2018r. poz. 1669 z późn. zm.), którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro oraz zgodnie z Zarządzeniem Nr 67/2016 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska
z dnia 12 października 2016r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro netto”.
III.  NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I OPIS SPOSOBU WYKONANIA  ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż znaków drogowych na drogach gminnych
w miejscowościach Hołuczków i Siemuszowa”.

  1. Zakres robót do wykonania:
Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż znaków drogowych dla dróg gminnych, położonych na terenie gminy Tyrawa Wołoska w miejscowościach Hołuczków
i Siemuszowa
, zgodnie z załączonymi do zaproszenia projektami organizacji ruchu oraz wykazami znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Wykaz dróg gminnych, będących przedmiotem opracowania:

  1. G 117401 – Siemuszowa „Piła”
  2. G 117402 – Siemuszowa „Las”
  3. G 117404 – Siemuszowa „Góra”
  4. G 117405 – Hołuczków „Góra”
  5. G 117405 S – Hołuczków „Góra”
  6. G117405 T – Hołuczków „Do Rzeki”
  7. G117405 U – Hołuczków „Do Rzeki”
 
  1. Szczegółowy zakres prac:
Stan istniejący oraz stan projektowany na poszczególnych drogach określają dołączone do zapytania projekty organizacji ruchu.
Zastosowane oznakowanie pionowe (projektowane):

  • wielkość znaków: małe,
  • odblaskowość znaków: z folii odblaskowej typ 1,
  • ujęte w projektach oznakowania pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonać i usytuować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
Kształty i rozmiary znaków pionowych, tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego winny być zgodne z Załącznikiem 1 i 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczenia na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).
 

  1. Dodatkowe uwagi Zamawiającego:
  • Zamawiający posiada zakupione dwa znaki B-18 ( przy składaniu oferty należy uwzględnić jedynie ich montaż)
  • Zamawiający posiada zakupione 188 mb barier drogowych oraz 8 łączników ukośnych
    (przy składaniu oferty należy uwzględnić jedynie montaż barier drogowych określonych
    w projektach organizacji ruchu)
Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć samodzielnie ilość sztuk słupków wraz z uchwytami potrzebnych do zamontowania oznakowania i podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
 

IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA  OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
<>1.----Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • Wadium w określonej wysokości należy wpłacić na konto Gminy Tyrawa Wołoska nr 22 8642 0002 2001 0000 2987 0002 - Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Sanoku do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.11.2019r. godz. 1100 z dopiskiem:
  • Wadium - „Dostawa i montaż znaków drogowych na drogach gminnych w miejscowościach Hołuczków i Siemuszowa”.
  1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem daty i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert) kwota wniesionego wadium będzie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego.
  2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia zapytania ofertowego. Wadium przepada na rzecz Zamawiającego, jeżeli wybrany oferent uchyli się od zawarcia umowy.
  4. Wpłacone wadium zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 14 dni od daty odbioru robót.
  VI. KRYTERIA OCENY OFERT O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena – 100%. W przypadku ofert równorzędnych, gdy wybór jest utrudniony, oferenci z ofertami równoważnymi zostaną zaproszeni do negocjacji. O terminie i miejscu ich przeprowadzenia zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo. Zamawiający wybierze Oferenta z którym zostanie wynegocjowana najniższa cena za wykonanie zadania.     VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: do dnia 16.12.2019r. Osoby do kontaktu: - Krystian Domaradzki tel. 13 46 569 22, e-mail: kdomaradzki@tyrawa.pl. - Joanna Hnat, tel. 13 46 569 36, e-mail: hnatj@tyrawa.pl. Termin i miejsce podpisania umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Zastrzega się możliwość uzgodnienia terminu podpisania umowy drogą tel. lub pocztą e-mail.
   
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
<>1.2.3.4.5.wypełniony formularz ofertowy- Załącznik 1, 
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik 2,
  • oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w tym o sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na wykonanie zadania- Załącznik 3
  • oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne- Załącznik 4
  • podpisany i parafowany projekt umowy- Załącznik 5,
  • klauzula informacyjna oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Tyrawa Wołoska na potrzeby zapytania ofertowego- Załącznik 6
  • aktualny odpis z KRS lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  • potwierdzenie wpłaty wadium.
  •   Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 25.11.2019r. do godz. 1100 osobiście, pocztą lub kurierem w sekretariacie Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej pok. 31, I piętro, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska, w zamkniętych kopertach opatrzonych pieczęcią firmową oraz napisem: Oferta na zadanie pn. „Dostawa i montaż znaków drogowych na drogach gminnych w miejscowościach Hołuczków i Siemuszowa- nie otwierać przed dniem 25.11.2019r.”
  • Oferty które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • W przypadku ofert niekompletnych lub zawierających błędy w dokumentach, Komisja przetargowa wezwie Oferenta telefonicznie lub pisemnie do ich uzupełnienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawy oczywistej omyłki pisarskiej oraz oczywistej omyłki rachunkowej z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2019r. o godz. 1115 w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska w pokoju nr 25, II piętro. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców w formie pisemnej, ponadto wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie internetowej www.bip.tyrawa.pl, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego postępowania oraz danych zawartych w ofercie. IX. INFORMACJE DODATKOWE
  1. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszystkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny lub skorzystać z prawa do unieważnienia postępowania. Jednocześnie Zamawiający wstrzymuje wadium wpłacone przez Oferenta, który uchylił się od podpisania umowy.
  3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
  4. Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Ofertę cenową należy skalkulować w oparciu o dołączone do zapytania projekty stałej organizacji ruchu ( część opisowa, część graficzna, wykaz znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego) oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie.
 
X. MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
 
 
 
 
 
 
 
Załączniki do zapytania ofertowego:

  • Projekty organizacji ruchu dla poszczególnych dróg będących przedmiotem zapytania (część opisowa i graficzna)
  • Wykaz znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ( z adnotacjami Zamawiającego)
  • Informacja o barierach i znakach drogowych B-18, będących w posiadaniu Zamawiającego.
  • Formularz ofertowy ( Załącznik 1)
  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. ( Załącznik 2)
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik 3)
  • Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne ( Załącznik 4)
  • Projekt umowy ( Załącznik 5)
  • Klauzula informacyjna oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Tyrawa Wołoska na potrzeby zapytania ofertowego (Załącznik 6)
 
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJoanna Hnat - Inspektor2019-11-18
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2019-11-18 15:55
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2019-11-26 15:23
Gmina Tyrawa WołoskaTyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska tel. (013) 465 69 31 email: urzad@tyrawa.pl
Wygenerowano: 06 grudnia 2025r. 18:17:56
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.