XML
Zakup środków trwałych służących wykonywaniu przez jednostki samorządu terytorialnego zadań na wypadek klęski żywiołowe

 IIiGG.271.12.2021                                                              Tyrawa Wołoska, 18.08.2021 r.
                                                                                 
                                               
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. „Zakup środków trwałych służących wykonywaniu przez jednostki samorządu terytorialnego zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom”
 
 

  1. Nazwa, adres i dane zamawiającego:
 
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 

  1. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
 
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto,
w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie
z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
 
Przedmiotem niniejszego zapytania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu służącego do  wykonywania przez Gminę Tyrawa Wołoska zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom, w tym pojazdu typu quad, przyczepki transportowej oraz zestawu zapór przeciwpowodziowych, według poniższych parametrów technicznych:
 

  1. Parametry techniczne pojazdu typu quad, wymagane przez Zamawiającego:
- pojemność silnika min. 560 cm3,
- napęd: 4x4/2x4,
- moc: min. 44 HP,
- prześwit: min. 29 cm,
- homologacja drogowa, homologacja dwuosobowa,
- EPS,
- EBS,
- wyciągarka (min. 1130 kg) z linką stalową ,
- zawieszenie przednie: kolumna MacPherson lub wielowahaczowe Dual A-Arm, skok zawieszenia min. 20 cm,
-  zawieszenie tylne: wielowahaczowe Dual A-Arm, skok zawieszenia min. 24 cm,
- opony min. 25”
- bagażnik przód/tył min. 40 kg/80 kg,
- osłony dłoni,
- cargo box min. 80 l,
- orurowanie boczne (komplet),
- orurowanie tylnego bagażnika,
- zderzak tył,
- zderzak przód,
- pług stalowy min. 130 cm,
- rama pługa,
- mocowanie pługa,
- osłona podwozia,
- hak holowniczy,
- gniazdo 7 Pin.

  1. Parametry techniczne przyczepki transportowej, wymagane przez Zamawiającego:
-  DMC 400-750 kg,
- ładowność min. 500 kg,
- wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.) – min. 370 cm x 180 cm x 100 cm,
- koło podporowe z obejmą,
- uchylna skrzynia,
- uchylne burty tył + przód, boki zdejmowane,
- koła 165R13,
- wtyczka 7 Pin,
- burta najazdowa,
- stelaż i plandeka 120 cm z logotypem OSP i numerem.

  1. Parametry techniczne zapór przeciwpowodziowych, wymagane przez Zamawiającego:
- zapory przeciwpowodziowe o wymiarach 80 cm x 20 m ( 6 szt.) wykonane
z tkaniny poliestrowej pokrytej z obu stron polichlorkiem winylu i poliuteranu,
z kompletem pasków do łączenia , wlot-wylot wody przez złącze STORZ 52.

  1. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
 
Zamówienie obejmuje transport materiałów do siedziby Zamawiającego, oraz przeszkolenie na miejscu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu (quad, zapory przeciwpowodziowe).
Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy.
 

  1. Termin wykonania zamówienia:
 
Zamówienie należy wykonać w okresie od daty podpisania umowy do dnia 05.11.2021 r.
 

  1. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego:
 
Urząd Gminy Tyrawa Wołoska – referat IIiGG, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, tel. 13-46-569-22 i www.bip.tyrawa.pl
 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:
 
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Oferta musi obejmować całość zamówienia.
  • Oferta winna zawierać wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy”, dokumenty wymienione w pkt. 16 niniejszego zapytania ofertowego oraz parafowane i podpisane istotne postanowienia umowy (Załącznik nr 3).
  • Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej Specyfikacji, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
  • Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub
w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
  • Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  • Wszystkie      dokumenty winny być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być ze sobą połączone.
  • Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:
URZĄD GMINY TYRAWA WOŁOSKA
38-535 TYRAWA WOŁOSKA 175
oraz opisane:
„Zakup środków trwałych służących wykonywaniu przez jednostki samorządu terytorialnego zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom”
Nie otwierać przed dniem 30 sierpnia 2021 r. godz. 1315
  • Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak, jak oferta a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem ZMIANA.
 
  1. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty winny być złożone w Sekretariacie  Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175.
Oferty należy składać do dnia 30 sierpnia 2021 r. do godz. 1300. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
 

  1. Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, pokój nr 31 w dniu 30 sierpnia 2021 r. godz. 1315.
 

  1.  Informacja o trybie otwarcia:
 
Zamawiający otworzy oferty w miejscu i terminie wskazanym w pkt. 9. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone.
 
 

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
 
W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: urzad@tyrawa.pl z wyłączeniem oferty, dokumentów, oświadczeń i załączników do niej, (która może zostać złożona wyłącznie na piśmie) lub faksem na nr 13 46 569 24. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Oferentami/Wykonawcami jest P. Janusz Burak, tel. 13 46 569 37, kom. 721 038 863, oraz Pani Dagmara Tomaszewska, tel.
13 46 569 22, w dni robocze, w godz. 8.00 – 15.00 (Piątek; 7.00 -12.30).
 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
 
  • Cena sprzętu będącego przedmiotem zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT (podanie ceny
    w innych walutach lub w inny sposób może spowodować odrzucenie oferty) oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy.
  • Koszt sporządzenia oferty oraz jej złożenia ponosi Wykonawca.
 
  1. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej
•          Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
•          Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny tj. cena oferty = 100%.
•          Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę
C min - najniższa cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej

  • Oceny dokonywać będzie Zamawiający, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, złożona przez Wykonawcę zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
  • Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia
i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.
  • Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w zakresie kwoty za wykonanie całości zamówienia.
  • Wykonawca, którego oferta zawiera braki lub nieścisłości, zostanie wezwany do ich uzupełnienia, a jeśli tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.
  • Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą,
w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego postepowania oraz danych zawartych w ofercie.
  • Termin związania ofertą cenową wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert przez zamawiającego.
 
  1. Podwykonawcy
 
Nie dopuszcza się udziału podwykonawców.
 

  1. Warunki, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowi Załącznik nr 4.
 

  1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
  • wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1,
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,
  • podpisany i parafowany projekt umowy – załącznik nr 3,
  • oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat
i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – załącznik nr 4.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców w formie pisemnej drogą elektroniczną, ponadto wynik postepowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej bip.tyrawa.pl, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy  Tyrawa Wołoska.
 
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
 

  1. Załączniki
 
  1. Formularz ofertowy.
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
  3. Projekt umowy.
  4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
 
 
 
 IIiGG.271.12.2021                                                              Tyrawa Wołoska, 18.08.2021 r.
                                                                                 
                                               
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Tyrawa Wołoska zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. „Zakup środków trwałych służących wykonywaniu przez jednostki samorządu terytorialnego zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom”
 
 

  1. Nazwa, adres i dane zamawiającego:
 
Gmina Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska
NIP 687-17-85-094, REGON 370440761
Telefon: 13 46 596 31, fax. 13 46 569 24
e-mail: urzad@tyrawa.pl
 

  1. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
 
Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto,
w niniejszym Zapytaniu ofertowym nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie
z wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
 
Przedmiotem niniejszego zapytania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu służącego do  wykonywania przez Gminę Tyrawa Wołoska zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom, w tym pojazdu typu quad, przyczepki transportowej oraz zestawu zapór przeciwpowodziowych, według poniższych parametrów technicznych:
 

  1. Parametry techniczne pojazdu typu quad, wymagane przez Zamawiającego:
- pojemność silnika min. 560 cm3,
- napęd: 4x4/2x4,
- moc: min. 44 HP,
- prześwit: min. 29 cm,
- homologacja drogowa, homologacja dwuosobowa,
- EPS,
- EBS,
- wyciągarka (min. 1130 kg) z linką stalową ,
- zawieszenie przednie: kolumna MacPherson lub wielowahaczowe Dual A-Arm, skok zawieszenia min. 20 cm,
-  zawieszenie tylne: wielowahaczowe Dual A-Arm, skok zawieszenia min. 24 cm,
- opony min. 25”
- bagażnik przód/tył min. 40 kg/80 kg,
- osłony dłoni,
- cargo box min. 80 l,
- orurowanie boczne (komplet),
- orurowanie tylnego bagażnika,
- zderzak tył,
- zderzak przód,
- pług stalowy min. 130 cm,
- rama pługa,
- mocowanie pługa,
- osłona podwozia,
- hak holowniczy,
- gniazdo 7 Pin.

  1. Parametry techniczne przyczepki transportowej, wymagane przez Zamawiającego:
-  DMC 400-750 kg,
- ładowność min. 500 kg,
- wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.) – min. 370 cm x 180 cm x 100 cm,
- koło podporowe z obejmą,
- uchylna skrzynia,
- uchylne burty tył + przód, boki zdejmowane,
- koła 165R13,
- wtyczka 7 Pin,
- burta najazdowa,
- stelaż i plandeka 120 cm z logotypem OSP i numerem.

  1. Parametry techniczne zapór przeciwpowodziowych, wymagane przez Zamawiającego:
- zapory przeciwpowodziowe o wymiarach 80 cm x 20 m ( 6 szt.) wykonane
z tkaniny poliestrowej pokrytej z obu stron polichlorkiem winylu i poliuteranu,
z kompletem pasków do łączenia , wlot-wylot wody przez złącze STORZ 52.
 

  1. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
 
Zamówienie obejmuje transport materiałów do siedziby Zamawiającego, oraz przeszkolenie na miejscu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu (quad, zapory przeciwpowodziowe).
Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy.
 

  1. Termin wykonania zamówienia:
 
Zamówienie należy wykonać w okresie od daty podpisania umowy do dnia 05.11.2021 r.
 

  1. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego:
 
Urząd Gminy Tyrawa Wołoska – referat IIiGG, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, tel. 13-46-569-22 i www.bip.tyrawa.pl
 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:
 
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Oferta musi obejmować całość zamówienia.
  • Oferta winna zawierać wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy”, dokumenty wymienione w pkt. 16 niniejszego zapytania ofertowego oraz parafowane i podpisane istotne postanowienia umowy (Załącznik nr 3).
  • Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej Specyfikacji, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
  • Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub
w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
  • Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  • Wszystkie      dokumenty winny być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być ze sobą połączone.
  • Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:
URZĄD GMINY TYRAWA WOŁOSKA
38-535 TYRAWA WOŁOSKA 175
oraz opisane:
„Zakup środków trwałych służących wykonywaniu przez jednostki samorządu terytorialnego zadań na wypadek klęski żywiołowej, związanych z zapobieganiem jej skutkom”
Nie otwierać przed dniem 30 sierpnia 2021 r. godz. 1315
  • Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak, jak oferta a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem ZMIANA.
 
  1. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty winny być złożone w Sekretariacie  Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175.
Oferty należy składać do dnia 30 sierpnia 2021 r. do godz. 1300. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
 

  1. Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, pokój nr 31 w dniu 30 sierpnia 2021 r. godz. 1315.
 

  1.  Informacja o trybie otwarcia:
 
Zamawiający otworzy oferty w miejscu i terminie wskazanym w pkt. 9. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone.
 
 

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
 
W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: urzad@tyrawa.pl z wyłączeniem oferty, dokumentów, oświadczeń i załączników do niej, (która może zostać złożona wyłącznie na piśmie) lub faksem na nr 13 46 569 24. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Oferentami/Wykonawcami jest P. Janusz Burak, tel. 13 46 569 37, kom. 721 038 863, oraz Pani Dagmara Tomaszewska, tel.
13 46 569 22, w dni robocze, w godz. 8.00 – 15.00 (Piątek; 7.00 -12.30).
 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
 
  • Cena sprzętu będącego przedmiotem zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT (podanie ceny
    w innych walutach lub w inny sposób może spowodować odrzucenie oferty) oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy.
  • Koszt sporządzenia oferty oraz jej złożenia ponosi Wykonawca.
 
  1. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej
•          Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
•          Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny tj. cena oferty = 100%.
•          Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę
C min - najniższa cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej

  • Oceny dokonywać będzie Zamawiający, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, złożona przez Wykonawcę zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
  • Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia
i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.
  • Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w zakresie kwoty za wykonanie całości zamówienia.
  • Wykonawca, którego oferta zawiera braki lub nieścisłości, zostanie wezwany do ich uzupełnienia, a jeśli tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.
  • Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą,
w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego postepowania oraz danych zawartych w ofercie.
  • Termin związania ofertą cenową wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert przez zamawiającego.
 
  1. Podwykonawcy
 
Nie dopuszcza się udziału podwykonawców.
 

  1. Warunki, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowi Załącznik nr 4.
 

  1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
  • wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1,
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,
  • podpisany i parafowany projekt umowy – załącznik nr 3,
  • oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat
i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – załącznik nr 4.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców w formie pisemnej drogą elektroniczną, ponadto wynik postepowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej bip.tyrawa.pl, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy  Tyrawa Wołoska.
 
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
 

  1. Załączniki
 
  1. Formularz ofertowy.
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
  3. Projekt umowy.
  4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
 
 
 
 

Podmiot publikującyUrząd Gminy
WytworzyłJanusz Burak - Inspektor2021-08-18
Publikujący Michał Kocunik - Informatyk 2021-08-18 10:50
Modyfikacja Michał Kocunik - Informatyk 2021-08-31 10:05