UCHWAŁA
Nr XXXVI/197/10
Rady Gminy Tyrawa Wołoska
z dnia 29 czerwca 2010 r.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych przez samorządowe instytucje kultury za I półrocze roku budżetowego.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz.1591;zm. z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568, zm. z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181 poz.1337; z 2007 r. Nr 48, poz.327, Nr 138, poz.974, Nr 173, poz.1218; z 2008 r. Nr 180, poz.1111, Nr 223, poz.1458; z 2009 r. Nr 52, poz.420, Nr 157, poz.1241; z 2010 r. Nr 28, poz.142 i 146, Nr 40, poz.230) i art. 266 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz.1240; zm. z 2010 r. Nr 28, poz.146);
uchwala się, co następuje:
§ 1
1. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Tyrawa Wołoska za I półrocze roku budżetowego sporządzana jest w szczegółowości nie mniejszej niż uchwała budżetowa.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1 obejmuje:
1) zestawienia:
a)
dochodów budżetowych,
b) wydatków budżetowych,
c) dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie i powiatowi ustawami,
d) dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na mocy porozumień z organami administracji rządowej,
e) dochodów i wydatków związanych z wykonywaniem zadań realizowanych w drodze porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego,
f) dochodów i wydatków wynikających ze szczególnych zasad wykonywania budżetu na podstawie odrębnych ustaw,
g) dotacji udzielonych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego w podziale na dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych i dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych,
h) dochodów i wydatków rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych,
2) część opisową, która zawiera:
a) analizę realizacji dochodów budżetowych oraz przychodów,
b) analizę realizacji wydatków budżetowych oraz rozchodów,
c) realizację zadań inwestycyjnych, w tym objętych wieloletnim programem inwestycyjnym,
d) stan zadłużenia gminy.
3. Zestawienia o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. a, b, c, d, e, f, g, h są sporządzone w formie tabelarycznej z porównaniem do wielkości planowanych określonych w uchwale budżetowej według stanu na 30 czerwca.
§ 2
Informacja o przebiegu wykonania planów finansowych przez samorządowe instytucje kultury za I półrocze sporządzona w formie opisowej obejmuje:
1) wykonanie planu przychodów, w tym dotacji,
2) wykonanie planu kosztów, w tym wynagrodzeń i pochodnych,
3) stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|
|||||||||