Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
zarządzam:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Wykonanie drogi gminnej wewnętrznej w Rozpuciu w składzie:
1. Jan Chowaniec Przewodniczący
2. Andrzej Rogaliński Sekretarz
3. Paweł Malarczuk Członek
4. Zenon Bodnar Członek
§ 2
Określam zakres czynności członków komisji w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
I. Przewodniczący komisji
1) Kieruje pracami komisji,
2) Odbiera od osób wykonujących czynności w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w art. 17 w/w ustawy i włącza je do dokumentacji postępowania,
3) Przewodniczy w sesji otwarcia ofert,
4) Wyznacza terminy posiedzeń komisji i im przewodniczy,
5) Prowadzi nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji postępowania,
6) Informuje Wójta Gminy o ewentualnych problemach w toku postępowania,
7) W imieniu komisji wnioskuje do Wójta o powołanie biegłych,
8) Dokonuje oceny ofert,
9) Wnioskuje o wykluczenie wykonawców i odrzucenie ofert,
10)W imieniu komisji wnioskuje w wybór najkorzystniejszej oferty.
II. Sekretarz komisji
1) Przygotowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2) Publikuje ogłoszenie o przetargu, o udzielenie zamówienia, o wyborze najkorzystniejszej oferty,
3) Prowadzi dokumentację postępowania,
4) Uczestniczy w sesji otwarcia ofert,
5) Dokonuje oceny ofert.
III.Członkowie komisji:
1) dokonują opisu przedmiotu zamówienia,
2) uczestniczą w sesji otwarcia ofert,
3) dokonują oceny ofert
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.