Zarządzenie Nr 2/09
Wójta Gminy Tyrawa Wołoska
z dnia 2 czerwca 2009 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i powołania komisji inwentaryzacyjnej i komisji likwidacyjnej.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.), Rozdziału 3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz.694 z późn.zm) oraz Zarządzenia Nr 10/02 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad rachunkowości w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska
zarządzam co następuje:
§ 1
Przeprowadzenie inwentaryzacji środków trwałych drogą spisu z natury, weryfikacji lub porównania danych ksiąg rachunkowych.
§ 2
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1)
Wiesław Kuzicki
2)
Maria Hydzik
3)
Andrzej Rogaliński
przy udziale osób odpowiedzialnych za poszczególne składniki
środków trwałych:
1)
grunty, budynki, budowle i drogi – Jan Chowaniec,
2)
zestawy komputerowe, kserokopiarki i inne urządzenia informatyczne
– Paweł Malarczuk,
3)
samochody – kierowcy samochodów,
4)
inne urządzenia – sołtysi wsi.
2.
Na przewodniczącego komisji wyznaczam P. Wiesława
Kuzickiego.
§ 3
Przeprowadzenie likwidacji środków trwałych i sporządzenie protokołów likwidacyjnych.
§ 4
1.
Do przeprowadzenia likwidacji powołuję Komisję
Likwidacyjną w składzie:
1)
Jan Chowaniec
2)
Czesław Nitka
3)
Kierowcy
samochodów pożarniczych.
Przy udziale osób odpowiedzialnych za poszczególne
składniki, w tym także sołtysów wsi i przedstawiciele OSP.
2.
Na przewodniczącego komisji wyznaczam P. Jana Chowańca.
§ 5
1.
Zadania komisji zostały ustalone w zarządzeniu Nr 10/07
Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 3 października 2007 r.
2.
Protokół z przeprowadzonej inwentaryzacji należy
przedłożyć do dnia 30 listopada 2009 r.
3.
Protokół z przeprowadzonej likwidacji należy złożyć do
dnia 20 grudnia 2009 r.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|
|||||||||